søndag 4. juni 2017

Enkel tag

Hei alle sammen..

I dag er det tid for en ny utfordring fra Papirdesign, og jeg har lyst å vise dere en enkel tag jeg laget til temaet blomster...


En tag trender ikke bestandig være i sin vanlige form, den ovale diesen fra dette setter er perfekt.. og så er tag en suveren måte å bruke opp litt restepapir på.. (for restepapir tror jeg er noe vi alle har.. )


Jeg bare elsker hvordan stjernediesen gjør hele bakgrunnen .. og bare noen få perler og dotter setter en ekstra spiss..


Jeg har brukt følgende
Ark:
Dagen er din - blomsterbukett - PD 17297
Dies:
Hipp Hurra Oval - PD 17236
Stjernedies - PD 17238
Du er super - PD 15134
Blomster:
Hvit hortensia
Pion grå
Små gardenia grå
Roser hvit
Roser grå
Annet:
Bånd
Dotter rosa
Dotter orange
Perler sort


Jeg håper du fant litt inspirasjon og vil delta på utfordringen vår.. (som du finner her)
Klem fra





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du kikket inn på bloggen min
Thank you so much for looking in my blog
Linda